Hallo, ik heb last van een wat te hoge bloeddruk en beginnende suikerziekte. Zou Reishi iets voor mij zijn? Ik ben 63 jaar en gebruik geen andere medicijnen.
bij www.mamacorp.nl kan je dit product bestellen (het is wel erg goedkoop vergeleken met de prijzen uit hong kong) en voor meer informatie kan je googlen naar Lingzhi of Ganoderma. Het is in de Aziatische landen bewezen dat het inderdaad gunstig is voor het lichaam als er bepaalde organen niet goed werken en door Ganoderma wordt het gestiumleerd. Het is wel belangrijk bij het bestellen van Aziatische producten of het wel betrouwbaar is. Vaak zijn de producten nagemaakt of er zijn bepaalde stoffen toegevoegd die je lichaam kan beschadigen met name als het niet uit de officele winkels verkocht worden. Mijn moeder is gediagnosticeerd van borstkanker en haar tumor is nu verwijderd. Na 33x bestraling en nu bezig met de chemokuren slikt zij Ganoderma licudum. Zij heeft echter geen enige bijwerkingen gekregen van de radiotherapie en op de vierde dag van de eerste chemokuur kan ze alles doen wat zij vroeger deed. Bij www.2036.com.hk kan je dit product bestellen en het is 100% van goede kwaliteit.